Deze tweedaagse heeft als thema:

Mooi al die impulsen voor een bibliotheek! Maar hoe bewaak je een goede balans tussen werkplezier en werkdruk!  Wat zijn de aandachtspunten van een OR/PVT?

Jullie weten als geen ander dat de bibliotheken en aanverwante organisaties grote veranderingen hebben doorgemaakt en nog steeds doormaken. Een verschuiving naar het maatschappelijk-, cultuur- en onderwijsveld is breed herkenbaar. Daardoor werk je op de werkvloer anders, met andere doelgroepen, andere projecten en andere collega’s (wel of niet betaald). Je werkt ook in andere omstandigheden: langere openingstijden, zelforganiserende teams, werken met vrijwilligers.

Al die extra impulsen gaan niet altijd samen met extra middelen, of extra medewerkers en zelf al is dit wel het geval, dan nog betekent het vaak extra werkdruk.  Hoe bewaak je als OR dat er een goede balans is tussen werkplezier en werkdruk? Wat zijn de aandachtspunten van een OR/PVT?

We hebben tijdens deze tweedaagse drie inleiders;

• Muriël Nolet, advocaat bij Unger Nolet.
  • Fabienne Mokken, HR adviseur werkzaam bij Probiblio en voorzitter van de OR van Probiblio.
  • Jeroen de Vries, OR voorzitter van bibliotheek Eindhoven

Klik hier voor meer informatie en inschrijven.