Wat is het een bizarre tijd. Een tijd die we nog niet eerder hebben meegemaakt. Dat maakt ons wellicht onzeker. Wat is verstandig, wat is wijs?

De ene bibliotheek heeft snel gehandeld met voorzorgsmaatregelen en andere bibliotheken zijn wat trager op gang gekomen.  Nu zijn alle bibliotheken dicht in ieder geval tot 1 juni.
De directie komt met maatregelen en soms uitzonderlijke voorstellen. Vaak begrijpelijk maar wat kan wel en wat niet?

Deze tijden bieden ook nieuwe kansen. Vandaar dat we woensdag 1 april  om 11 uur een gratis online training verzorgen.
Deze duurt 30 tot 40 minuten.  Voor ons is dit  een goede gelegenheid om met elkaar contact te hebben en daar waar mogelijk elkaar te ondersteunen.

Schrijf je hier in.