dinsdag - 19 oktober 2021
woensdag - 20 oktober 2021
Hele dag

Iedereen snakt naar het moment dat we elkaar weer live kunnen ontmoeten. Dat horen we van veel Platformleden.

Waar gaat deze bijeenkomst over? Centraal staan twee thema’s

1. De toekomst van de Bibliotheken. Onderwerpen die aanbod komen zijn: Convenant bibliotheken,  Domeinbeschrijvingen voor het opleiden van bibliotheekprofessionals en het netwerkagenda. Gastsprekers vertellen wat er achter en voor de schermen gebeurt en welke richting het lijkt op te gaan.  Naast informatie zullen we ook kijken wat dit betekent voor jou en de medewerkers in de bibliotheeksector. En hoe kun je als OR/PVT het beste inspelen op deze ontwikkelingen.
  2. Ontwikkelingen CAO  De laatste stand van zaken is dat er geen nieuwe CAO komt met kunsteducatie maar een eigen gemoderniseerde bibliotheeksector CAO. Wat betekent dit voor de medewerkers, wat betekent die voor de OR/PVT’s?

Het uitgewerkte vind je hier. Schrijf je snel in. We hebben een maximum van 30 deelnemers.

Waar: Villa Vennendal in Nunspeet

Kosten 695,–  per persoon