dinsdag - 28 maart 2023
woensdag - 29 maart 2023
Categorieën

Velen van ons kijken uit naar deze Platformtweedaagse in 2023. Tijd om elkaar te ontmoeten, verhalen en werkwijze met elkaar delen, tips uit te wisselen en steun te vinden bij elkaar. Het OR/PVT werk is nuttig maar vaak niet makkelijk. Om een goede vertegenwoordiger te zijn van je collega’s heb je tijd nodig om in de verschillende ontwikkelingen, onderwerpen te verdiepen. Deze tweedaagse Onderweg naar een nieuwe bibliotheek ondersteunt jullie daarbij.

De ontwikkelingen in de bibliotheeksector gaan in rap tempo door.  Sinds de invoering van de Wet Stelsel openbare bibliotheekvoorzieningen (Wsob) ontwikkelen klassieke ‘’boeken’’ bibliotheek zich steeds meer naar een maatschappelijke educatieve bibliotheek.  De ambities en kansen van jullie sector staan ook in de het Bibliotheekconvenant 2020-2023 en de daarbij horende Netwerkagenda.  Onderwerpen waar we de vorige bijeenkomsten bij stil stonden.

Deze keer zijn de volgenden onderwerpen aan de orde:

• Stand van zaken invoering nieuw functiehuis en Fuwa en wat zijn de aandachtspunten voor OR/PVT?
  • Diversiteit en Inclusie, hoe kun je dit oppakken als OR/PVT? Bij dit onderwerp zal gastspreker Maaike Verhoeven met ons dit thema verkennen. Ze zal ook ingaan op de ontwikkelingen binnen HR-domein.
  • De nieuwe Arbocatalogus.

Voor het gehele programma kijk hier.

Inschrijvingen

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.