dinsdag - 9 april 2019
woensdag - 10 april 2019
Hele dag

De jaarlijkse Platformtweedaagse vindt in 2019 plaats op dinsdag 9 en woensdag 10 april,  in de Bergse Bossen.

Het thema voor dit jaar is:

Vernieuwing, verandering en transitie in de bibliotheek. Overkomt het ons of heeft de medezeggenschap daar ook een rol in?

De eerste dag staat vooral in het teken van die veranderingen. De leuke die ons kunnen inspireren en de ingrijpende waar we als persoon èn als medezeggenschap bij betrokken willen zijn. Robin Verleisdonk en Mark Deckers nemen ons hierin bij de hand. En als je er dan bij betrokken wordt, wat willen we dan? En is dat dan iets individueels of bibliotheek gebonden of hebben we ook wensen die we allemaal delen? Die we ook gezamenlijk in een statement, in een oproep naar buiten willen brengen?

De tweede dag gaat over de middelen en de mogelijkheden van de medezeggenschap. Els Unger gaat in op een aantal concrete vragen rond de bevoegdheden, rechten en mogelijkheden van medezeggenschap en werknemer. Ook de cao als belangrijk instrument komt dan weer aan de orde.

Beide dagen worden ook weer een aantal workshops georganiseerd en is er ruim tijd voor de uitwisseling van vragen, knelpunten en tips en natuurlijk voor de gezelligheid!

Het uitgebreide programma vind je hier.