donderdag - 22 november 2018

Het Platform bestaat dit jaar 35 jaar. Dat laten we natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan: op donderdagmiddag 22 november gaan we het vieren in de bibliotheek van Hilversum.

Het is een afwisselend  programma met een een forum, presentaties en dialoogtafels.  We kijken terug en vooruit, ouderen en  jongeren vertellen hoe zij tegen een sterke medezeggenschap aankijken.  En dit alles ronden we af met een gezellige borrel. Voor meer informatie kun je hieronder het programma downloaden.

Degenen die het feest willen voortzetten met een diner  kunnen dit aangeven bij de inschrijving.  Afhankelijk van hoeveel mensen zich opgegeven zal ik een restaurant bespreken in de buurt bij de bibliotheek van Hilversum. Het diner is niet in de prijs van de middag inbegrepen. Het is ook mogelijk om alléén aan het diner deel te nemen. Meld je dan wel aan maar vermeld bij de opmerking uitdrukkelijk dat je alleen aan het diner deel wil nemen!

Wij hopen dit jubileum natuurlijk met zoveel mogelijk mensen te vieren.

Heb je een verhaal, foto’s of idee voor een andere activiteit, meld het bij het Platformsteunpunt.