De inschrijving is gesloten, het aantal deelnemers aan de Platform tweedaagse 2017 is bekend: 30 mensen uit 12 verschillende bibliotheken. Daarmee wordt het de best bezochte Platform tweedaagse in 5 jaar dus dat belooft in elk geval geanimeerde discussies, inspiratie en veel uitwisseling van kennis en ervaringen. We gaan er 10 en 11 april wat moois van maken!

De deelnemende bibliotheken zijn Amsterdam, Bibliotheek AanZet, Enschede, Helmond-Peel, Hengelo, Hilversum, Idea-cultuur, Katwijk, De Nieuwe Bibliotheek, Noord-west Veluwe, Rotterdam en IJmond-noord. Alle deelnemers hebben inmiddels de uitnodiging en het definitieve programma gekregen. (Mocht dat laatste niet het geval zijn, neem dan met spoed contact op met het Platformsteunpunt/KGCA, tel. 020-6200696 of mail naar lieuwe@kgca.nl!)